نمایشگاه توانمندی های صادرات


با توجه فرامین مقام معظم رهبری ، اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی و همچنین با هدف افزایش تولید داخلی وایجاد اشتغال سومین نمایشگاه توانمندی های ایران در محل شهر آفتاب در آذر ماه 97 برگزار شد.
اهم اهداف ایران اکسپو۲۰۱۸،بر اساس بازاریابی کالاهای ایرانی در داخل کشور،تقویت بنیه تولیدی شرکت های کوچک و متوسط در کنار حضور شرکت های مطرح و فاخر صادراتی،بی اثر کردن تحریم ها علیه مردم ایران با دیپلماسی اقتصادی و با پرچمداری بخش خصوصی است.

یکی از اولویت های ایران اکسپو ۲۰۱۸ هدف گذاری برای تشکیل بیش از ۴۰۰ نشست و گفت وگوی حضوری تجار خارجی و تولیدکنندگان وصادرکنندگان ایرانی است. بالغ بر ۲۶۰ شرکت داخلی در ۱۲گروه کالایی از جمله شرکت کوزه عسل در این نمایشگاه حضور داشتند. در روز پایانی از شرکت کوزه عسل در گروه محصولات غذایی برتر تقدیر به عمل آمد .

تمام حرکت‌های اقتصادی ما چه در سطح منطقه و چه در سطح بین‌المللی بسیار مهم و حیاتی است چرا که جمهوری اسلامی ایران به دلیل دارا بودن فضای رشد برای سرمایه‌گذاری در بخش صنایع در صورت ایجاد فضای قوی در بخش صادرات محصولات، می‌تواند به قدرت اصلی اقتصادی منطقه تبدیل شود.
صادرات‌غیرنفتی یکی از مولفه‌های مهم در سیاست حمایت از کالای ایرانی است زیرا تولید کیفی می‌تواند صادرات را افزایش دهد و در مقابل فراهم کردن مقدمات برای صادرات بیشتر، زمینه‌ساز تولید بهتر و باکیفیت‌تر خواهد بود به نحوی که در این شرایط هم وضعیت اشتغال و اقتصاد کشور بهبود و توسعه می‌یابد و هم تولید ملی جان می‌گیرد
توجه به این مقوله همان حمایت از کالای ایرانی است چرا که افزایش توانمندی‌های خود و تقویت واحدهای تولیدی می‌تواند علاوه بر اقتصاد کشور اثر بسزایی در گسترش فرهنگ اصیل ایرانی و همچنین همسوسازی کسب و کارها با تکنولوژی روز شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code